SHOPPING!!

2009-09-17, 19:25:36 / Kategori: Allmänt

Eh ja det kan man verkligen säga. Idag har jag shoppat loss mina vänner, först en svart klänning med lite nitar o skit från Cubus samt jeansleggins, ett par typ boots, ett par Dr Martens inspirerade högre kängor o ett par stövletter med nitar från Skopunkten, två tunikor o två par örhängen på Gina, samt lite smink från H&M.. YEEEEEY!! :) Verkligen lyckad shoppingrunda må jag säga, jag behövde precis allt det där! Hahahaa. Jo men faktiskt. Lite iaf. Ska ju slänga alla kläder jag har nästan, slänga ner i källaren iaf. Hatar allt allt ALLT!

 

Jahaja imorn åker jag o Phia till Norge, det ska bli kul faktiskt!! Hälsa på Ayia napa -grabbarna, så snälla så är dom.. imorn blir det nog bara lugnt eftersom vi kommer kommer va framme kl 20 typ.. men på lördag blir det fääääst:D Yey! Kanske dom har nån snygg kompis som kan bli kär o mig o fråga om jag vill flytta till honom eller nåt, jag är så trött på Sverigeskiten!

Sökte på "norrman i lusekofta" på google o fick upp den här bilden, hahaha:



Tänk er att ni chattar med nån kille på internet ni aldrig träffar som skickar snygga bilder på sig själv, han säger att han är norrman o sitter med sin lusekofta på sig.. I själva verket ser han ut SÅ HÄR!! Haaaaaaaaaarreeeeeeguuud... tur att man inte chattar med okända killar! HAHAHA



Här är en lite finare bild från helgen, Emmelie ser lite väsig ut men jag fyrar av mitt vackraste leende minsann ;)

Nääääää boys and girls and hoes nu ska jag prova mina nya kläder, för visst ser man alltid bättre ut i dom hemma än i provrummet? Det gör iaf jag, hatar provrum.. Sen ska jag packa, sen kommer mi amor hem o lagar mat, sen ska vi gå i genom vad jag packat så jag inte har med massa onödigt, o sist så ska jag duscha!

 

LOVE




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?