Hittade en gammal bild..

2009-09-09, 12:58:08 / Kategori: Allmänt



Oh my god.. Så små vi var.. Detta måste varit 2004, ettan/tvåan i gymnasiet..

Så jävla kär som jag var där ett tag.. men sen blev det som det blev! :/

Vad gör ni idag då?

Min dag ser ut precis som de senaste dagarna gjort.. Vakna, frukost, kolla en film eller två i Sophias säng, sitta vid datan, vila, 15.05 Tyra Show, 16.00 Top Model 4, 17.00 Project Runway. Sen kommer Sophia hem:) Lägg in lite middag, frukt o glass där emellan med... Men idag har jag faktiskt tänkt att ta ett långt bad, och läsa lite! :) Just nu läser jag Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna, hennes självbiografi som e jävligt intressant men väldigt tragisk. Är väl kanske fjärde gången jag läser den nu? Valde mellan den o Marilyn Mansons självbiografi, men den sistnämnda är så fucking jävla vidrig så den vet jag inte om jag vill läsa igen..

Ja ja, back to the sofa!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?