Here we go again..

2009-09-08, 17:24:43 / Kategori: Allmänt

Loggade för en gångs skull in på hotmail o skulle radera lite bland mina 213 olästa mail.. Då såg jag det, ett mail från honom. Vafan?! Hjärtat slog i maxfart, vad vill han?! Mailet löd:
"shoo sexy.. hur e d? skicka ditt nr, puss"

Va?
Varför ska jag skicka mitt nr? Vad vill han nu? Har han gjort slut med sin tjej..? Fan alla dessa gånger jag tänkt på honom.. håååååhhhh.. Jaja, får väl avvakta o se vad han vill. Men är det inte lite konstigt att han skickar hotmail? Vi är ju iofs aldrig online samtidigt på msn.. åååååååååh.... nu ser jag bara hans jävla farliga ögon framför mig, jäveln.. Det värsta (eller kanske det bästa) är ju att han har mitt nr nu men jag inte hans..

Yeee yee! Den som lever får se. Ska försöka glömma av att han hört av sig nu och så får vi se om han hör av sig och vad han vill isåfall..

Förresten så kan jag ju be om ursäkt för att jag är världens sämsta bloggare, känns som jag sagt det flera ggr.. men jag glömmer helt enkelt bort att blogga.. nu har jag vart hemma o sjuk i 2 dar men ändå så har jag inte tänkt på det.. jaja.. känner mig lite bättre idag iaf, febern är inte så hög längre men hostan e förjävlig emellanåt.

Får se om jag drar till jobbet imorn, men på torsdag kommer jag det är ett som är säkert, "för då ska vi lära oss hur man använder droger o alkohol", som Lena på mitt jobb sa. Hahahaha.

Peace



En nysning av 34 st i rad på Ayia Napa.. hatar att va förkyld!


Saboe

Du, du va inte förkyld...det var din attack bara som du brukar få..:p försök inte! hehehe.



2009-09-08, 21:29:32

Emma

Haha jaja just det var en fyllenysattack, men jag menar att nuu e jag förkyld o det hatar jag :p



2009-09-08, 22:16:44 URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/

Sabina

Jaaa det e klart :( krya påååå dig bruuur, hoppas att du e tillbaka på jobbet snart me...:)

KRAMAAAAAAARRR



2009-09-08, 22:46:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?