Ensam hemma

2009-09-24, 23:35:26 / Kategori: Allmänt

Här sitter jag ensam hemma, börjar bli tradition på torsdagarna nästan.. Phia ska ut o partaja med Johanna.. Fan jag var också sugen, men ska upp o jobba 7.50 imorn.. Jobbar iofs bara till 14.20, men sen ska jag sitta på en buss till Linköping i 3 h.. o sen blir det party party med min älskling Jossan!! Hörde nåt om att det typ bara skulle bli vi o massa killar på förfesten, gör inte mig särskilt mycket? Hehehe :)

Föregående helg i Norge var asrolig, spårad o bra mkt bättre än jag väntat mig faktiskt!! Folk har frågat om jag hånglade med nån, om det fanns några snygga killar där, men jag var mest fokuserad på mitt vin, mina cigg och dansa.. haha.. det var liksom jag som ledde alla upptåg på festen, jag var stjärnan (tyckte iaf jag själv, om andra tyckte det kan kanske diskuteras).. Stod alla o dansa i soffan var det jag som hade börjat, hoppa nån studsmatta var det jag som hade fått ut alla dit.. osv.. mohaha..

 

Lite smakprov på vad som hände..

 


Dans i soffan.. man ser ju vem som har kommandot.. (o är fullast)


Lite pose vid pianot inne på saloonen dom hade..


Lite cowboydans på Riverside Saloon!


Lilla musen var framme o censurerade välbehövligt..

Jaja, nu ska jag krypa till kojs!! Längtar så till min fina Josefina imorn ingen kan leka som vi! Och då menar jag verkligen leeeeka, vi leker som barn, brottas m.m.



Jag, min älskade Josefina o Agnes sommaren 2008




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?