DO AND DONT'S

2009-09-06, 03:06:17 / Kategori: Allmänt

Hallo hallo halloooo, jag har kommit hem nu. Från stan.

Vill bara säga lite vad jag tycker man ska göra o inte göra.

Emma rekommenderar:


★ Dricka egna Frozen strawberry daquiris. Gärna som Tina blandar.. FANTASTISKT!

Cykla hem från krogen. Helt underbart. Går snabbt, det är gratis. Förutom att man måste leda sista backen.

Strunta i krogen.. fan jag är 23 år snart men krogen är jävligt överskattad.. om man inte är jättefull.. börjar 
längta mer o mer efter soffan o en film.. waaah.. vad säger jag. men fan jag älskar o dricka men men.

Köpa bakismat redan dagen innan. Då slipper man röra på sig hela dan, man kan bara ligga i soffan o har redan allt man vill ha liksom.. great!

★ Mig själv.. Har jag redan hyllat mig själv?! Bästa cyklisten i världen.. jag är nog bäst på väldigt mkt. Går inte att hylla denna fantastiska person som heter mig själv nog.. I love ME.

 

Emma rekommenderar INTE:

Cykla hem själv från krogen i urringad klänning förbi Harrys.. iaf inte om du inte gillar utländska 45åriga gubbar som inte kan svenska.. "Hey beautiful, wanna come home?" "Oh seeexy love your breasts" Fan lär er lite om respekt innan ni börjar snacka. Aldrig mitt liv att jag ens skulle ägna er en blick. Bruna lena heta fotbollskillar välkomna till mig.

Cykla hem i höga kilklackssandaler.. Ok jag var snygg men det var inte så bekvämt. Cykla barfota kan jag inte heller rekommendera.

Somna i datastolen medan du bloggar.. Varken bekvämt eller bra (om du inte har en ergonomisk datastol)


NÄÄÄ NIIIII nu ska jag gå o lägga mig i Phias säng. Tyvärr har jag skickat sms till en jag inte borde smsat. MEN MEN hoppas jag får ett svar imorn så jag inte känner mig totaldissad. De var han som börja..

 



Jag o mi amor har kul i Ayia Napa..

Förövrigt ska jag lägga mig i hennes säng nu.. det e det bästa med att hon e borta den jäveln.. hennes säng e skönare än min o den e TOOOOOM.. yeeey!! Imorn väntar 7 kilo frukt o efterätt TINA!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?