Åh haaarregud

2009-09-13, 17:23:27 / Kategori: Allmänt

Vad ska man säga om gårdagen? Jag lyckades iallafall med mitt mål att bli full, shit alltså.

Var på det nya stället Viva o jag hade jättejätteroligt verkligen, vet inte om det var speciellt mkt folk jag var inte i det tillståndet att jag noterade nånting. Dansade massa, köpte nog några drinkar som jag inte behövde, har för mig att jag tappade ut den ena över mig så jag blev genomblöt, buggade med Jocke o trillade minst 3 ggr på dansgolvet har jag fått höra, hånglade med en halvthailändare eller nåt o dansade nasty med en ryss(?). Lyckades gå vilse efter att jag suttit med ryssen o några tjejer som pratade som mumintroll, jag tror de var finska men igår trodde jag dom var ryska. Den ena hade en paljettperuk på sig, mycket konstigt. Trodde jag var nere i stan där Liquid låg innan men helt plötsligt var jag på gatan ovanför polisstationen eller nåt, harregud. Helt plötsligt skulle jag på efterfest hos Carol o Robin o stannade en bil o frågade om han kunde köra mig till Göta, javisst det kunde han jag frågade om han var svarttaxi men han var bara på väg hem, jag sa att jag inte tänkte betala nåt iaf för jag hade inga pengar (det hade jag visst), han missade infarten 3 ggr o när vi äntligen kom fram o jag sa tack för skjutsen så kom det en något oväntad fråga; "Du, kan jag få dina trosor?" HAHAHA omfg. Han fick inte mina trosor, jag sprang in till Carol åt en billys pizza o höll på o spy av en rom o cola drink, ringde taxi o beställde en taxi till helveteslägenheterna, chauförren visste inte var det låg men jag visade. Dock behöver ni inte bli oroliga för jag var inte med nån i "gänget", jag hade inte sex med någon och jag hade definitivt ingen trekant. Sov hos stackars Ö som var nykter, kul att få hem mig mer dräggfull o äcklig än någonsin. Mina kyssar smakade säkert fantastiskt ;) Det var mys att mysa lite!!

 

Idag har jag inte gjort nåt, stannade till hos Phia på väg hem i förmiddags o gjorde min egen hamburgare på McDonalds.. nice.. Sen har jag legat i soffan o dött av illamående, spytt två ggr, druckit lite sprite, ätit lite choklad. Har kollat på en film nu i Phias säng men jag kan inte säga att jag har kollat egentligen. Har tandvärk. Ska äta en liten fryspizza nu o förflytta mig till vardagsrummet.

HEJHOE


Therese

Även fast jag läser din text o borde få avsmak så känenr jag att jag också vill bli full hahah

Men mest av allt vill jag ut o dansa!!!

Hoppas du mår bättre i morgon iaf!

Pööösss



2009-09-14, 04:01:41 URL: http://hellomotoo.blogg.se/

Sabina

Hahahahaha! Faaan vad roligt att du sa till taxichafförn att du vill åka till HELVETESLÄGENHETEN, aaaaaahahahaha! Det ska jag inte glömma,så jävla roligt :D haha!



2009-09-14, 15:54:49

MISSEXTRA

Allt bra idag?:)



2009-09-25, 22:13:53 URL: http://missextra.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?