JÄVLA FAMEEEEEEE!!

2009-10-11, 17:59:52 / Kategori: Allmänt

FYFAAAAAAAAAAAN vad jag hatar den där trailern för Fame som går på MTV heeeeeeeeeela jävla tiden!! Remember my FUCKING name FAAAMEEE! Kommer aldrig glömma det namnet kan jag säga pga den sönderspelade trailern. Första gången jag såg den så tänkte jag "Ooh, den måste jag see, bra film säkert!!" , men NUUUUUUU hatar jag den skitfilmen! Kommer aldrig se den filmen nu för trailern är så jäkla sönderspelad, skriker neeej varje gång den kommer på MTV.

Jahaapp, idag har jag o Sab haft världens slappedag, göttgött. Började dagen med att äta upp resterna från min subway macka från natten som jag hade sparat i kylen, gött var de. Sen låg vi o kolla tv o skratta lite o sen drog vi till Kvantum o handlade lite nödvändigheter för bakisdagen numer uno. Fyfan va vi har skrattat idag alltså, helt sjukt. Sabina är så jävla rolig o har drivit med massa på min msn, hahahahaha har garvat ihjäl mig. Så fjantiga är vi. Tänkte vi kanske skulle fixa oss o cama lite o driva med lite msnkontakter ikväll som när man va liten men får väl se om vi orkar, hahahaha. Nu är vi iaf för sletna. Den som lever får se.

Igår va vi på sexparty hos min Jossan, det var väl trevligt men vissa tjejer som va där va ju jäkla bitterfittor o pryda så det förstörde lite. Eller rätt mkt faktiskt. Vi drog rätt tidigt till Vimmel, blev nån drink där o sen vidare till Viva, jävla lång kö men jag gick före lite såklart hehe. Stå i kö är inte min grej. Där dansa vi o hade roligt.. Sen drog jag o Sabi o köpte nattmat på Subway o sen hem o däckade.

Angående fylleinlägget inatt så räcker det nog att jag säger att det var just det det var, ett jävla fylleinlägg hehe. Lät ju precis som jag är dökär i denna killen o så är inte fallet!! Var nog bara lite ledsen att han inte svara på mitt sms som jag skickade när krogen stängde, men han skrev direkt på morronen  när han vakna att han hade sovit då han o hans kompisar aldrig drog ut.. jahaja.. Jag som skicka typ 3 "Var är du?" (eller rättare sagt "vVar ei ndiu?!") hahaha sms o sen skrev jag även nåt i stil med att han var så dålig. Jaja. Man skäms ju lite men han är ingen jag skäms för eller så direkt så bryr mig inte så mkt. ´Jag var ändå inte i skick att träffa honom igår när jag sett på bilderna hehe så det var nog tur att han inte var ute.. ;) Han finns kvaaaar..

Nu ska jag mysa vidare i soffan.


Min dam får smaka på snopp..

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?