Fanta Citron.

2009-10-12, 19:47:44 / Kategori: Allmänt

Jag är så glad att den drickan är tillbaka, dricker alltid det när jag är utomlands men den försvann från Sverige för nåt år sen. Men nu är den iaf tillbaka, världens godaste!

Skulle tränat nån dans idag med Madde o Hang, men sen var Madde sjuk o jag har mått illa hela eftermiddan så jag struntade i det. Gick iaf hem från stan till mig så jag fick lite motion. Ingen cykling idag ju! Har ringt rätt mkt på jobbet idag, tråkigt, jobbigt. Ikväll kommer min Phia hem från Norge, kul! inte för att jag har hunnit sakna henne så mkt, Sabina har ju vart här hela helgen o myst med mig. Vi har haft så jäkla roligt verkligen, massa skratt o sex-snack, hahaha. Och drivande på msn!! :D Fan jag har fått blocka 2 msnkontakter nu bara för Sabina har drivit så dom har blivit jobbiga.. :P

 

Håller på o planerar en oplanerad utgång lite på fredag.. hähä.. sugen.. nån som ska med? ;D

På lördag ska vi nog iaf åka till Ulricehamn o fira lille My nämligen som fyllde år igår. Blir nog ev utgång där o sova över isf.. kan bli kul o mys. Nej men nu ska jag laga lite korvstroganoff. Phisen är nog hungrig när hon kommer hem. Pussar o kramar till mina fina läsare, vore ju kul om nån av er alla kommenterade nån gång med?! ;)


Sabina

Mohahaha jag ska komma o forsätta driva de till vansinne tror jag heheheee.



2009-10-13, 21:15:36



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?