Mysdag med bruschan

2009-11-21, 11:13:26 / Kategori: Allmänt

Godmorgon alla vänner o dom som jag inte känner.

Idag ska jag bjuda min lillebror Henrik på bio, vi ska gå på filmen Upp, har hört att den ska va jättebra så det ska bli kul! Jag ska också bjuda han på mat, vilken mat han vill. Blir säkert McDonalds, hoppas det med för då kan jag fixa lite billigare;) Sen ska han få välja vilket godis han vill och så med.. en heldag alltså!! Detta var hans 11årspresent från mig, världens bästa syster :)


Sen ikväll blir det luuuuugnt, ska verkligen försöka ha en vit helg nämligen.
okej skulle nån höra av sig med ett oootroooligt erbjudande som jag inte kunde stå emot så hade jag kanske hängt med, men annars så ska jag verkligen va hemma bara. GÖTT ska det bli!

Nu ska jag boka biobiljetterna o sen duscha o fixa mig, hejhej!

 


UPDATE!!

NÄHÄ NÄ klart att den bion var fullbokad, tyyypiskt.
konstigt att det är fullbokat en lördag kl 14, ingen ny film direkt heller ju. Men jaja, jag brukar ju inte gå på barnfilmer så jag vet inte riktigt hur det funkar. Istället ska vi gå på Jim Carreys "En Julsaga", den är nog också bra - lite roligare för mig heheheh. Tråkigt för Henke att det är engelsk tal bara men jaja. Det blir nog bra!

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?