Virus

2009-05-18, 18:37:05 / Kategori: Allmänt
Sen i lördags har jag haft så fruktansvärt ont i gommen och i svalget liksom, har knappt kunnat svälja o det har bara blivit värre. Så idag var det dags att knata iväg till vårdcentralen efter påtryckningar från Anna på jobbet. Trodde kanske jag hade fått någon allergisk reaktion eller nåt för det var inte vanligt dumt halsont utan jättekonstigt ont, visade sig att jag har ett virus i svalget som hette nåt på E-nånting.. Det är vanligt förekommande bland folk som arbetar med att sitta i telefon och prata hela dagarna samt folk som röker. Hmmm, känner jag mig liiite träffad eller? JA.

Så nu har jag fått en liten halsmedicin o ska äta värktabletter mot det onda. Ska även va bra att gurgla med ramlösa 2-3 ggr om dan. Hmm.. och SLUTA RÖKA sa doktorn. Jag feströker ju (nästan) bara men blir det ett paket om kvällen, ibland mer så kan det va skadligt nog. Men det går nog inte va..

Doktorn var förövrigt en yngre man som såg rätt bra ut, lite nervös o fumlig som George O'Malley i Greys Anatomy haha. Han va helt ny och fattade ingenting av datasystemen o var jättenervös.

Helgen var mer galen än lugn kan man säga, blev att fira Johanna som blev certifierad massös i fredags, så hon tog studenten hemma hos oss. Firade med en bag-in-box, familjepizza o absintshottar. (Johannas fel det sista) Klädde ut oss i alla maskeradkläder o peruker som vi äger o spelade in tre st härliga musikvideos.. Kom på att vi skulle till krogen när klockan var 01.20 men kom bara ner till gatan där vi däckade i slänten o låg o sjöng Ted Gärdestad o Ebba Grön på diverse stackars bilar.

I lördags träffade vi mammas nya kille, det var mkt bättre än förväntat då bilden mamma hade visat mig inte alls stämde överens med verkligheten. inte min stil med långt hår o mc-väst men bruna ögon o smilegropar gillar vi, han var nog riktigt snygg som yngre! Schlager på kvällen o sen utgång på Harrys, bästa Tina var med o det var superkul.



80-tals tema, musikvideo till "Shut up and sleep with me"...

Anonym

Äh, erkänn att det va klamydia i halsen du hade! :p Ses imon brur!



2009-05-20, 22:07:27



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?