Utmattad..

2009-05-11, 16:57:51 / Kategori: Allmänt
Blir aldrig pigg känns det som.. kompade iaf en timma idag på jobbet o skippar faktiskt träningen, är helt slut.. Får kämpa på extra hårt imorn på Combaten istället, Johanna ska nog också med, yeeey! :)

Helgen var iaf superbra. Big Comedy i fredags var riktigt bra, efteråt tog vi en drink på Torget men jag var så trött efter den tidiga morgonträningen så jag drog hem vid halvtolv.  I lördags hade Sara o Robert inflyttningsfest i sin åttonde lägenhet, hoppas dom stannar där nu för shiet vad fint dom hade det. Badrummet var helt fantastiskt, o sovrummet, o alla rum! Tittar mig omkring i våran lägenhet o känner just nu bara.. ångest.. måste ta tag i denna röran! Fuck. Min fina vän Helena den stolta (??) spenaten var också med förutom det vanliga gänget, jättekul! Sen blev alla väldigt fulla tror jag o vi skildes åt. Jag dådde lite måligt i taxin o att vi drog in på Lilla Kroooken gjorde ju inte illamåendet bättre. Så vi drog till Harrys o dansa lite.. drack lite.. helt plötsligt var klockan två o jag träffade en välbekant.. piercing... som var mindre välbekant.. hahaha.. men trevligt! :)

Nu ska jag däcka i soffan med Mi Amor. Ikväll blir det nog lax i någon form till mat :)
Bjuder på lite bilder på nära och kära...



Mi Amor o jag.. härlig valk på ryggen:P

           
Phia, Sabina, Helena, jag      Liten Helena              Emmelie, jag, Helena

Helena

Haha, är du och smygfotar mina inramade foton jag har hemma? Sötnos!



2009-05-11, 17:51:49 URL: http://helenanna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?