I want sneakers.

2009-05-14, 19:52:35 / Kategori: Allmänt
     

Jag är ute efter ett par vita sneakers, helst vill jag inte ha helt vanliga vita utan lite speciella.. Älskar de från Ed Hardy som tyvärr kostar närmare 1200kr... Andra paret är från Björn Borg och väldigt söta men vill jag ha rosa detaljer på mina skor? Känns inte som min färg. Det tredje paret är ett par mjölkvita från Converse, älskar modellen. Och sista är då det vanliga paret från Converse som ALLA har, känns lite tråkigt va? Men funkar alltid! Don't know what to do.. Var iaf inne o hittade dessa på www.zoovillage.se , massa snyggt där, love it. Tyvärr fanns typ inte nåt av dessa paren i min storlek. Ska surfa in på www.stayhard.se o kika lite nu med.. Nätshopping är det enda som funkar för mig nu då jag inte har några pengar för tillfället... :P

Annars så längtar jag fortfarande till nästa fredag, tatuering!! 

Ciao

Helena

Jag har ju de vita conversen. JÄTTESNYGGA ;)



2009-05-14, 23:07:39 URL: http://helenanna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?