I think I got it, oooh I think I got it!

2009-05-21, 20:20:46 / Kategori: Allmänt






Äntligen har jag min kvinna på armen som jag längtat efter sååååå! Efter 3 timmars lidande, men det var det värt.
I'M SOOOO HAAAAPPYYYYY!

Igår kom världens bästaste väsigaste, mannen med stort E från Gbg med rasta-kompisar. Så oplanerat o oväntat men fantastiskt roligt! Kändes som vi var 16 år igen när vi hängde i parken o drack öl o vin direkt ur tetran :P Sen blev det en sväng till Trägårn o före det ett stopp på Tonic, hrmmmm. Men en fantastisk rolig kväll! Vi alla var hemma hos oss vid 04.30 imorse, mindre kul för mi amor som skulle jobba kl 10.. Blev nån puss o lite kramar igår men inget mer. Vackra ord som vanligt, men jag tror faktiskt jag har kommit över honom.. Feels good! Blev erbjuden att följa med E nr 1 och E nr 2 till Barcelona i sommar och jobba. E tycker Borås är för litet för mig, måste ut i världen o visa dem min fantastiska personlighet! :) Well well, tror jag skulle passa sådär in i Barca med ett gäng rastafaris som röker gräs dygnet runt.

Jag stannar nog kvar ett tag till i mitt kära Borås.. Men visst vore det kul att komma bort.. DRÖMMER... :)

Helena

Aj aj aj.. Måste gjort ont men FINT blev det!



2009-05-21, 22:44:48 URL: http://helenanna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?