HELG! :)

2009-05-29, 19:11:44 / Kategori: Allmänt
Och solen skiner.. underbart!!

Vart på stan o strosat o fikat med bästaste Helena o Ida, träffade även min goding Joss på Gina. Saknar henne min skrutt. Ikväll blir det lite vindrickande, har köpt en baginbox var till mig o mi amor som vi ska ha i helgen, hähäh. Hoppas det räcker! :D

Fan det värsta är att helgen går så snabbt. Var på Joe Labero igår med familjen, det var helt fantastiskt!!

Jag är så trött på Terror-Tessan o hennes mail, eller vad säger du Sab?! HAHAHA. Allt hon gör är så FEEEEEEEEL..

Har suttit o lyssnat på Staind, Tracy Chapman o No Doubt nu en stund.. massa gamla goa låtar..


Älskade No Doubt när jag va mindre.. ville vara som Gwen Stefani typ hehe.
Hon är fortfarande grymt cool o kör alltid sin egen stil, me like!

Anonym

Ja guuud ja, ba geeeeee dig...! :p

/Sabhoe



2009-05-29, 20:27:39

Emma

JA FY FAN! Ba geee den på Heden! Ses imorn ma babi.



2009-05-29, 21:09:08 URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?