Grillning o mys ikväll..

2009-05-23, 18:51:30 / Kategori: Allmänt
Denna helgen går i nykterhetens tecken, eftersom onsdagens oplanerade festande urartade rejält. Så ikväll ska vi hem till Ägarinnan och grilla gott och äta nachos, gurka, morötter o dipp :) Me like! Sara skulle visst ha med lite gamla filmer på oss när vi gick i gymnasiet, alltid kul att titta på våra galna upptåg.. "Western-gänget", hähähä.... :)

Jag är lite orolig för jag har fått några plitor på min tatuering på bakre rosen.. blir jätteorolig att de kommer förstöra läkningen men Phia säger att det nog bara har kommit några finnar för att jag smörjer in huden där hela tiden samt går med plastfolie på under tröjan. Så det är inget att oroa sig över säger hon. Hope soooo. Mamma sa också att det kan vara lite jobbigare med läkningen när man tatuerar just med röd färg, innehåller nåt ämne som huden inte gillar och det kan bli lite irriterat. Kan ju bero på det också, men även de gröna rosbladen har blivit lite drabbade... JAJA... ska inte älta..
It's probably nothing :)



Förra lördagen, stackars Carlie hade helt missat att det var schlager och
att det var därför vi hade fest.. :P Jag har mormors gamla klänning på mig,
dragit upp den rejält under bältet o dragit isär urringningen, syns det? :P



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?