Ge mig en öl.

2009-05-24, 20:23:12 / Kategori: Allmänt
Jaha nu var det söndag och jag har klarat av helgen utan en droppe alkohol. Fantastiskt! Johanna lockade mig igår men jag sa nej no... Igår hos Emmelie så hade Sara med sig en liten lustig slags grill i två våningar som man hade på bordet, så la man själv på vad man ville grilla. Man fick även varsin "spade" som man skulle smälta ost på i första våningar. Lassades upp ett festfat med lövbiff, olika korvar, paprika, lök, färska champinjoner, majskolvar, ost m.m. Huuuur gott som helst verkligen!! Till efterätt grillade vi ananas med glass o nougatsås, o sen frossa vi i grönsaker o chips med dipp. Fasen vad vi åt! Mmmm!! Kollade på Legally Blondes 3, den rekommenderar jag INTE, haha. Skitfilm. Vi trodde ju Reese Witherspoon skulle va med men icke sa nicke. Sen såg vi Patrik 1,5 och den var hur bra som helst! Rekommenderas starkt! Bästa svenska filmen på läääänge...

Jahapp, imorn är det måndag igen. Tråkigt nu när jag har tatuerat mig och inte har nåt att se fram emot längre. Eller jo, snart är det ju semester iofs. Snart o snart... V 27 och 28, längtar! Lönen imorn blir iaf en härlig lön, hähäh :) Nu ska det SPARAS! Dags att se över min ekonomi o sluta va så slösaktig (& LÖSaktig, haha). Sophia ska hjälpa mig hon är den bästa jag känner på att snåla!



Tur att jag själv iaf är BETALD.. hihihi

Helena

Ge mig grillen. Ge mig grillen. Ge mig grillen :) Låter rätt gott du..! Ska vi kanske synas på fredag? PUSS



2009-05-25, 06:09:50 URL: http://helenanna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?