Ääääääntligen....!

2009-05-07, 20:25:09 / Kategori: Allmänt

Nu är det bokat, ska tatuera mig nästnästa fredag, 22 maj!! =) =) =)
Det värsta är ju att jag kommer ha panik ändå fram tills dess o gå o längta o längta o läääängta.. Mina nära o kära lär ju få höra om detta dag ut och dag in, hahaha. Eller naee, jag är väl inte den som ältar?! Hahahaha.

Ensam hemma nu, mi amor är på nåt jobbgrejs.. Vi åt kvällsmat innan på trappan till högskolan, köpte varsin sallad på City o tänkte att det såg härligt ut att sitta där i solen, men NO det var ju typ storm o mindre härligt, men åt gjorde vi iaf! Kom på nu att jag har en MER med krusbärssmak i min stövel och Hallon Sorbét glass i frysen. Mjaaauuu!

Imorn blir det Big Comedy för hela slanten, har aldrig vart på nåt liknande så det ska bli kul. Börjar med lite afterwork på Brassan, sen blir det förmodligen en sväng till Vimmel eller Torget efteråt! TREVLIGT i goda jobbarkompisars lag.. :) Så glad att jag har världens bästa jobbarkompisar!!



GUESS WHERE I'M GOING?!?! Roskilde v.27, Lil Wayne min favorit och Kayne West, bland andra!

Looooooooooveeeeeeeelyyyyyyyyyy!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?