Ouuuups!

2009-06-03, 22:49:30 / Kategori: Allmänt

Råkade missförstå utmaningen nedan såg jag, istället för att skriva endast första meningen i smsen skrev jag hela smsen. JAJA. Inget jag orkar ändra nu :)

Var på La Copita idag efter jobbet på lite afterwork med tapas. Mysigt. Drack två öl o sen kände jag mig rätt snurrig o trött som en gnu (som vanligt). Så jag cyklade hem redan kl 21. Tänkte svängt förbi en söt o kanske hånglat lite men jag orkade inte :P sen ringde Niki o ville hämta sin klocka som han glömde här i december eller när det var, det var ju på tiden! Tänkte senast igår att kommer inte jäveln snart o hämtar den så säljer jag den! Och så kom han idag. Jaja. :)

Imorn är det torsdag. Sen är det fredag. Då är det heeeeelg mina vänner! FREEEEDOOOM Sara! Hahahah ;D

Hoppas ni haft en bra dag.
/Emma PÅSH





KÅÅÅÅÅÅRV.... hehehe




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?