OH MY GOD!

2009-06-10, 23:10:46 / Kategori: Allmänt
Jag har precis vart inne på Nelly o shoppat loss lite, beställde mina DRÖMSKOR från Steve Madden som kostade 1000 jävla spänn. Men det är det verkligen värt. Kollat på dem i flera veckor, sista paret som fanns kvar var i min storlek. Och en tjej hade kommenterat att skorna va assköna o hur snygga som helst, KÖP DEM skrev hon!! OKEJ skrek jag! :)

Tyvärr kan jag inte få upp ngn bild nu som jag kan visa då de är slut nu på hemsidan men räkna med att ni får se bild när jag får hem dem :) Blev även ett par gladiatorsandaler med lite nitar o sånt och ett par svarta höga kilklack-sandaler. Jag älskar kilklack, så jäkla bekvämt!

Puss o godnatt från en Emma som är 1700kr fattigare nästa månad. Det får bli ett senare bekymmer!
I love månadsfaktura :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?