Jag är så jävla besviken!

2009-06-17, 19:08:24 / Kategori: Allmänt
Nelly.se kan ju fan ta sig i brasan.
Var ju o hämtade min efterlängtade darlings till skor idag, SOM jag längtat o SOM jag pratat om dessa skorna, o vad händer när jag hämtar ut mitt paket?! JOOOOOOOOOO det står på fakturan att det "vid plockning upptäckts att understruken artikel haft ett felaktigt lagersaldo och inte kan levereras till dig."
VA?! Ursäkta?!!?! Que?!!?!?
Då har dom gjort nåt jävla fel o skorna fanns tydligen inte kvar. Mina älskade Steve Madden, mina drömskor i heeela världen! :(
Jaja, plånboken blir iaf 999kr rikare. TUR som fan att jag köpte ett par andra kilklack i helgen på Skopunkten, TUUUR!

Men allt var ju inte dumt, de andra skorna jag beställde kom ju o var jättefina o bra. Svarta kilklack 399kr o gladiatorsandaler med lite nitar o skit 299kr, båda från Nelly Shoes. Riktigt nöjd med dessa två iaf! Vad tycker ni?


Fattar fortfarande inte hur man gör för att rotera bilden som man lägger in från mobilen, haha. Sorry!

Sabina

Men åh... jävla skit då. Nelly skickade mig fel skor en gång & så var de jag ville ha slut då jag väl skickade tillbaka mina, riktigt dåligt faktiskt...

Men de du fick var fina,ja :) Gillade speciellt de med nitar o stenar :D



2009-06-17, 20:14:49

Anonym

Usch på dom!



2009-06-17, 20:20:13



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?