Fucking Sunday

2009-06-07, 22:43:03 / Kategori: Allmänt
Söndagkvällen är den värsta kvällen som finns. Ångesten över att det snart är måndagmorgon och man ställer alarmet för att gå upp o jobba. SUCK!! Har iaf lagat jättegod mat här hemma idag, bulgur o kycklinggryta med fetaost, spenat, ärtskidor, paprika o rödlök m.m, o så lite sallad till det. I'M A TOPCHEF! (Ibland så)

Bröllopet igår gick jättebra, blev så fint sååå på borden med alla fina blommor. Kanske laddar upp lite bilder imorn om jag orkar :) Annars var gårdagkvällen faktiskt lugn tro det eller ej, jag var så bakis sen fredagens urspårande så jag bangade utgång. Känns jäkligt bra idag! Inte ofta man är så här pigg o fräsch på en söndag. Har vart iväg o röstat också, duktiga jag. Phia hade tappat bort sin röstkort oansvarig som hon är, hon har även tappat bort de lila rosett-örhängena hon köpte på Vero Moda i förra veckan. Ovanligt! Jag köpte iaf likadana svarta örhängen idag när jag o Sabina var i Knalle. En korallfärgad klänning fick också hänga med därifrån samt leggins o trosor från Cubus (älskar deras spetstrosor i regnbågens alla färger, sååå sköna!) och en svart liten trekvartsarmsjacka i satin från B-Young. Härligt!

Idag har jag iag vart såpass storsint att jag har svarat på D:s sms. Han skickade ett till idag. Happhapp. Ska nog träffa honom i veckan o försöka ge han en chans ändå. Varför ska man alltid stöta bort de bra killarna? Alltid denna ständiga jakt.. Jag vill jaga jaga jaaagaaa, helst vill man ju ha den killen som inte ens svarar på sms o aldrig ringer till en. Om man bara kunde sluta vara sån sucker för Bad Guys. Annars kommer jag nog aldrig hitta mig en kille.


Therese o jag hos oss förra fredan. (Visst ser jag nykter ut?)



Lil'sis o jag i Skrea på Valborg, mys!



Jag o Tobbe en härlig majkväll innan krogen!



» Juicylicious ! ^

Ja det är ju badboys som lockar. Korkat egentligen eftersom att det är dem som inte är någe bra, men tyvärr ;)



2009-06-07, 23:55:23 URL: http://juicydoll.blogg.se/

JENILITA

Hej tjejen! Jasså du bor i borås!! Det va där jag köpte det:) gillar borås en riktig sommarstad:) Kul att du tittade in! Happy Måndag bamsekram



2009-06-08, 09:05:39 URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Jenilitaa

Ja gillar verkligen borås hehe. Ja har en kompis som bor där och jag tog faktist en intensivkurs där o skulle ta körkort för några år sedan men ja spenderade mer tid på shopping o bingo haha så jag lyckades bara me teorin o fick köra upp hemma sen:) Bamsekram



2009-06-08, 16:14:08 URL: http://www.blonditamedfotboja.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?