Resor..

2009-07-06, 13:50:19 / Kategori: Allmänt
Sitter just nu o kollar på resor på ticket.se o drömmer mig bort.. är ju ledig v 34 o v 35 o då har vi tjejer tänkt o dra på en restresa som vi alltid gör i slutet på augusti.. är ju billigast då när skolorna börjat ;)
Frågan är vart vi ska åka i år, ser att det finns en del bra resor till Alanya, Ayia Napa, Chania. Det är de tre som jag fastnat mest för, men priserna ska ju gå ner nån tusing till innan vi bokar nåt :P Någon som har några tips?

Förra året var vi på Malta, samt att jag var i Ayia Napa med familjen, blev ju ingen partyresa som detta kommer bli så jag kan ändå tänka mig att åka tillbaka dit, tyckte det var bra där om lite dyrt bara kanske? Har ju hört att priserna i Turkiet ändå är rätt ok fortfarande..? Älskar ju Grekland annars också så Chania kanske blir bra? Var i Zakynthos för två år sen o det var nog roligaste resan hittills. Men då var vi bara två, förra året var vi tre stycken o nu kommer vi bli fyra, det är ändå väldigt bra :)  Desto fler partyglada tjejer som följer med desto roligare får vi ju? :)

Annars är Kroatien ett ställe jag gärna vill åka till, men resorna dit är så jäkla dyra!

Jaja, ska spana vidare o drömma mig bort lite.. hoppas Emmelie vill dra ner till stan med mig en sväng, ska köpa ett par örhängen jag har blivit in lööööv with på Faith.



Jag i Zakynthos -07..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?