Nytt badkar!

2009-07-06, 12:30:20 / Kategori: Allmänt
Har vi fått idag. Rörmokaren från AB Bostäder kom kl åtta o ringde på imorse, där rök min sovmorgon.. Han konstaterade snabbt att han va tvungen att byta ut hela badkaret istället för bara några rör, myyycket bra sa jag! Han va lite het faktiskt, typ 30-35 år bruna ögon lång o mörk.. hähähä.. o väldigt trevlig! Tack Magnus! ;)

Helgen har vart helt galen, festen i fredags spårade ur, jag o Phia drack upp en baginbox innan klockan var halvtolv, jag o Hanna kunde inte hålla oss från stan så vi skulle ringa taxi (festen låg ca 15 min från stan), men det tog så lång tid så jag bestämde att vi skulle lifta istället. Jag o mina fantastiska idéer! Sagt o gjort, där stod vi vid busshållplatsen med tummarna upp i vädret, snart stannade det en bil såklart, vi var ju så snygga. Killen som körde var lite tveksam till liftningen men vi sa att han kunde få 100 spänn. Well well, efter mkt tjatande o sjungande så va vi framme utanför Hannas lght, då bara rusade vi från bilen utan att betala nåt. Sen när började man betala för att lifta liksom? :P

Natten för min del slutade i helveteslägenheterna där jag lovat att aldrig sätta min fot igen (senast för nån vecka sen bara). Det gick ju bra. Gjorde en del dumma saker så att säga! Lördagen var också kaos, var hemma hos Phias brorsdotter som fyllde 17 år på släktkalas, drack massa vin o blev fulla, drog ner till stan o Phia åkte väl hem efter ungefär 15 min på Harrys. Jag hade glömt både plånbok o mobil i hennes brors bil, lite rörigt att förklara men slutade iaf med att ja åkte runt i en svarttaxi med två killar som kommit till Sverige från Libanon för bara 9 mån sen. De körde mig först hem till Norrmalm för att kolla om Phia var hemma, då jag inte hade min mobil o hennes mobil låg död i min väska så kunde jag inte få tag på henne, plingade väl på dörren i 10 min men ingen öppnade. Då gick jag tillbaka ut till mina fantastiskt snälla "chaufförer" o dom körde mig till Trandared till Emmelie så jag fick sova där. Fick även låna deras mobil 2 ggr + att dom köpte en flaska cocacola till mig + att jag fick cigg o satt o rökte i bilen. Betalade dom med 100 kr för allt detta, åkte säkert runt i 30 min.. hahahha. Såååå snälla verkligen!! Men när dom frågade om mitt nr o om vi kunde träffas igen så drog jag snabbt.. Haaaarrreeeegud.....

Så igår blev det soffan hela dan:)

Lite bilder från i fredags....


Phia o jag vid maten...


Halva jag, sötnosarna Hanna & Carro, mina gamla jobbarkompisar!


Peter i svart o Tim i grått som båda fyllde 20 år, krrraaattis!


Therese

Ja filip och fabian är jättesöta namn..Bella gillar jag också men min brorsdotter heter det och det skulle kännas kostigt att döpa mitt barn till det också haha



Vad gjorde du i helveteslägeheten då?? Nyfiken hehe

Verkar som en vinfylld och rolig helg iaf=)



2009-07-06, 13:29:48 URL: http://hellomotoo.blogg.se/

Therese

Haha okej..men du vet när fyllan tar över så försvinner förståndet

Och det stämmer ju verkligen in på mig haha



Salem jaa...Hmm..det är slut. men jag ville inte ta upp det i bloggen. Jag mår bättre utan honom, han är inte den jag vill vara med. Dessutom så har han så många andra tjejer och jag orkar inte bråka mera.

Allt detta kom jag på EFTER att han hade åkt till libyen för 4 veckor sen.

Var för blind för att se den innan tydligen.



Vad roligt, jag visste inte att du brukar läsa min blogg då och då=) men det var roligt att höra.



Har du kille/killproblem?? En av de som bor i helveteslägenheterna kanske??



2009-07-06, 13:47:16 URL: http://hellomotoo.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?