Juldan

2009-12-26, 14:26:18 / Kategori: Allmänt

Igår hade vi en hääärlig utgång på Viva.. Hela kvällen kretsade kring att jag skulle ligga med Robin från Idol 08 men det gick inte så bra.. :P Men han spanade minsann!! Sen hittade jag en klocka utanför Tellus.. Eller ja, Långe-Anders hittade den men jag tvingade honom att ge den till mig :D Sen åkte vi hem, jag, Phia o JEFF. Hmm. Lång o smaaaaal harregud.. Jag smsade några som jag ångrar lite.. Stack upp till assistenten på "efterfest" dvs jag kom dit vid 04 åt en clementin o gick in i en dörr o skrapade upp hela sidan på min stackars kropp.. Sen sov vi.. Gick hem vid halvnio i morse i snöovädret.. Sov några timmar.. Åt en skinkmacka o lite Ben&Jerrys o kolla SYTYCD - nu väntar jag på att pappi ska komma o hämta mig så jag kan ha en mysdag med familjen.. mer julklappaaar ;D

 

Just det ja, den där klockan det är en Breitling. Tydligen ett jävligt fint märke enligt assi.. Den är riktigt feeet. Funderar på om jag ska gå till polisen o lämna in den, assi sa att man får hittelön en viss procent av värdet, han sa att är det en äkta så kan den va värd upp till 45000kr.. (!!!!!!) Hihihih.. den ser jääävligt äkta ut faktiskt!!

 

Jaja hajdå.

 


Min Helena o jag. Älskar detta kortet för jag e så BRUUUN hähä:)
(trots valken på ryggen.. :P)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?