Hmmmmmmm?

2009-12-31, 10:04:10 / Kategori: Allmänt

D är ju i Hemsedal nu över nyår med kompisar(4 par o han själv singel), han har inte med sig mobilen utan vi mailar hela tiden.. Mailar o mailar, vi skriver noveller till varandra kan man säga, så jääävla långa mail:) Kul kul!

Men iaf, nu inatt skrev han bl.a såhär:

"Hade vart mysigt att ha med sig någon upp hit, tror du hade stortrivts i det här gänget oxå, de e otroligt öppna för allt vad nya människor heter. Så nästa år så...:P"


Jaså så han tror att vi fortfarande träffas nästa nyår? Tror han vi kommer vara ihop då eller? Jag vet inte aaalls hur jag ska tolka den här mannen, ena dan känner jag iiihh o nästa dag känner jag gäsp. Får se hur det utvecklar sig, jag vet iaf att jag längtar tills han kommer hem, det var ju flera veckor sen vi sågs :(





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?