Me last night

2009-08-30, 21:15:10 / Kategori: Allmänt



Hos Johanna, High-heels-party var det.

Men jag åkte hem vid tolv, min kropp sa ifrån efter en veckas supande i Ayia Napa plus tors-fre-lör här hemma. Nu ska jag ta det lugnt ett tag. Imorn blir det jobb ser inte fram emot det. Vill ha semester forever, eller iaf ha ett jobb man längtar till att gå till varje dag. Göra det man tycker är roligast i världen, vad det nu är. Sova? Ligga? hahahaha.


therese

Yes I know!

I Love Kim =)

Typ sån hårfärg som jag själv vill ha haha



Men du...Nu får du allt ge mig o dina andra läsare lite mer rapporter om vad som hände på cypern!! Jag vill se mer bilder o veta mera!

pusss



2009-08-31, 00:35:28 URL: http://hellomotoo.blogg.se/

a fan

Uppdatera mera!



2009-09-05, 15:26:28



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?