I know you want me!

2009-08-27, 19:50:31 / Kategori: Allmänt
Hehe.. partylåten nr 1 i Ayia Napa. Jämte Svenne Banan såklart, haha. "This song is about a banana and the bananas name is Svenne." Härlig citat från en full Emma, hahahhaha! Nu sitter jag o pimplar lite vin, har även druckit malibu+äppeljuice, var en söt upplevelse kan jag säga. Jättebra då jag har vart o lagat ett hål idag. Sista hålet ska jag laga 29 sep, sen e förhoppningsvis ilningarna i tänderna borta fuckaaasss!!

Jag ska iaf till Sonja o några tjejer ikväll, har vart sååå sugen på fest o alkohol hela dan o Phia e sjuk o ska få oväntat besök. Så jag ska dit nu, till Kåren o festa o sen Harrys tror ja.. kommer väl däcka innan kl 12 :P


Sexy biatch på väg till poolen, love my bikini!


Sista kvällen urartade lite så att säga, vi hade bartömning + sängförfest..


Tina, jag o en av fransmännen som bodde ovanför. SOOO DAMN HOT var han!

Therese

i`m with ya girl!

He is hot haha



2009-08-27, 21:50:12 URL: http://hellomotoo.blogg.se/

Sabina

oj oj oj vilken heting ;D

ha så kul ikväll! :) sj ska jag ut imon, ska du det med? puss!



2009-08-27, 22:30:56

Emma

Sab: det var galen fest igår, jag hamna på dammsvedjan hos en kille som e skidlärare i kanada, samt extremcyklist.. Harreeegud! Ikväll ska vi på kräftskiva hos phias syster, inte omöjligt med utgång. Vi kan höras ikväll! ;)



2009-08-28, 10:22:53



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?