Känner lugnet..

2009-04-29, 19:02:06 / Kategori: Allmänt

.. eller INTE!!
Dammsugaren tjuter, barn som ropar, pappa som hamrar.. honey i'm home! =)

Blev ingen grillning idag men tacos istället, funkar med mig! Me likeeee..¨
Är sugen på så himla mkt evanemang o grejer just nu, gaaah vill ALLT!

- Beyonce, det är omöjligt men ändå, vore sjukt bra.
- Roskilde, nån som vill med ellerrrr?! Lil Wayne kommer ju min favvo.
- Utomlands, vore grymt skoj att åka till Kreta o hälsa på bästa M, men så lär det ju inte bli. Utomlands vart som helst iaf, jag vill iväg nuuuu!
- Tatuering, går alldeles för långsamt med denna tidsbokningen för min del, vill ju ha min lady på armen tills sommaren.




Denna lilla sötungen kramas jag med just nu...


VIZLE

ahh okej, har den något betydelse fö dig då eller du bara tycker det är snyggt? :) neej jag ahr inte ens EN haha ! har du sen innan?:)



2009-04-29, 19:10:06 URL: http://vizle.blogg.se/

Anonym

Guuu vad söt hon e där :D lilla bebisen! :D

Häääärlig blogg POTTAN! se nu till o marknadsför den ordentligt! ;D hähä.

Puss på re! /Pottaaaaaaaannnnnnnn



2009-04-29, 19:59:27

Emma

Haha. Jag vet lillaaa bäbiseeen! ;) absolut, ska bli nya kissipissibrunettemma! Men vadå från pottan? Det va väl min kära vän slickan som skrev kommentaren?



2009-04-29, 20:04:37 URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/

Anonym

men öööj...jag skrev fäääl...Tänkte på dig, så måste det vart! ;) Slickaaaaaaan så klart ja! ;)



2009-04-29, 20:36:52



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?