Hello HEY!

2009-04-28, 18:20:17 / Kategori: Allmänt
Nu var det premiär. Eller ja, nypremiär kanske man ska säga! Känner mig verkligen på G för att starta en bra blogg nu, nu e jag på gång, nu e jag LADDAD!! :)

Idag har det vart jobbelijobb för hela slanten.

Dagens sjukaste:
En man som ringer och frågar om han får låna en miljon kronor, han är 40 år vägen 140 kg och är 1.52 lång. Han handlar för 1000kr på ICA varannan dag för han är så överviktig och älskar våran mat, färdigmat, tårtor o blodpudding gillar han! Han försöker banta men det går inte när vi har så god mat.. Det sista han sa var att han är så tjock att han inte ser sin snopp när han sitter på toa o bajsar för magen är så stor. TREVLIGT sa jag, att man inte har något bättre för sig att ringa till ställen o driva? Fick mig ett gott skratt iaf :)


Veckans planering:
Idag - träning, Ugly Betty, Desperate Housewifes, somna i soffan..
Ons - jobba, till Dsf, grilla, övningsköra, somna i soffan..
Tors - tandläkaren, jobba, till Falkenberg o bo på Strandbaden med mormor o co ;)
Fre - Falkenberg, kanske sola lite? äta god mat. kall öl. somna i hotellsäng, eller soffan?
Lör - Tobbe + kompis kommer från GBG, eeh fest ja? Däcka i min egen säng förhoppningsvis..
Sön - Sova, slöa, äta..


Längtar till sol & värme, kalla bacardi breezers & dansa natten lång..

Nu blir det Body Combat med Madde!! Ciao!

Anonym

vem tobbe?



2009-05-02, 10:59:16

Anonym

oj,kommentaren var fr SLICKAN!



2009-05-02, 10:59:42



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?